Belediyeler CİMER’e şikayet edilir mi?
Kaymakamlıklar. Üniversiteler. Bağlı, ilgili ve ilişkili kurum ve kuruluşlar. Belediyeler (büyükşehir, il ve ilçe belediyeleri)
Belediyeye nereye şikayet edilir?
GÖREVLER. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, vatandaşlarla birebir iletişim kurmak amacıyla 2013 yılında Alo 181 Çağrı Merkezi’ni faaliyete geçirmiştir.
184 şikayet edince ne olur?
Bildirim alındıktan sonra tütün ekibi derhal belirtilen adrese giderek bildirimi yerinde değerlendirir. Denetim ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkeze iletilir.
Alo 181’e ne şikayet edilir?
ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI.
Belediye hakkında suç duyurusu nasıl yapılır?
Suç duyurusu doğrudan Cumhuriyet Başsavcılığına yapılabileceği gibi, il ve ilçe merkezlerinde emniyet güçlerine, kırsal kesimlerde ise jandarmaya yapılabilir. Kolluk kuvvetlerine yapılan suç duyuruları derhal Cumhuriyet Başsavcılığına iletilir.
CİMER hangi şikayetlere bakar?
Millet ile devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini ifade edebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunuyor.
Belediyeye şikayet dilekçesi nasıl verilir?
E-dilekçe başvurusu Dilekçenizi doğrudan ilgili belediyeyi seçerek ve dilekçenin konusunu açıkça belirterek kaydedin. Başvuranın ikametgahı veya iletişim adresi belirtilmelidir. Başvurularınız ilgili belediyede resmi belge olarak işleme alınacaktır.
176 neyin numarası?
KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI İLETİŞİM MERKEZİ ALO 176.
174 neyin numarası?
Tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, bildirimlerin tek bir merkezden yönetilebilmesi, en kısa sürede tüketiciye dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla ALO174 Gıda Hattı 14 Şubat 2009 tarihinde faaliyete geçirilmiştir.
CİMER’e şikâyet edince ne olur?
Başvuruda şikâyet edilen kişi veya makam, daha üst bir makam veya kurumun denetim makamı tarafından incelenecek ve bu makam başvuruya cevap verecektir. Şikâyetin yöneltildiği kişi veya idari makamın başvuruya cevap vermesi mümkün değildir.
184 neyin numarası neden arar?
ALO 184, T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından kurulan bir yardım hattıdır. Yardım hattı, COVID-19 hakkında bilgi almak isteyen veya semptom gösteren vatandaşlara yardımcı olmak için açılmıştır. Ayrıca tütün bildirim merkezi ve Sağlık Bakanlığı’nın iletişim merkezi olarak da kullanılmaktadır.
Bir şikâyet kaç günde sonuçlanır?
TALEBİME NE KADAR SÜREDE CEVAP ALABİLİRİM? 1) 3071 sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun kapsamında yapılan talep ve şikâyetlerin cevap süresi 30 gündür. 2) 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamında yapılan taleplerin cevap süresi 15 iş günüdür.
Mahalle şikayetleri nereye yapılır?
Gürültü şikayetlerini nereye bildirebilirsiniz? İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin WHITE DESK (ALO 153) birimine bildirebilirsiniz.
Alo 181 nelere bakar?
1. Duvar, çit, tel örgü, hendek, direk ve benzeri engeller dikmek, 2. İzinsiz veya ruhsat şartlarına aykırı olarak kum, çakıl vb. almak, 3. Moloz, toprak, cüruf, çöp gibi atık ve artıkları etrafa dökmek, 4.
170 şikayet edince ne olur?
İşçi Koruma Yasası’nın gerekliliklerine uymayan işletmeler, çalışanlara bildirim yapıldıktan sonra denetlenir. Denetim sonucunda müfettişler tarafından cezai yaptırımlar uygulanır. İşverenlerin, hem kendileri hem de çalışanları için OSGB şirketlerinin hizmetlerini kullanarak işçi koruma yasalarına uyma konusunda yasal bir yükümlülüğü vardır.
Büyükşehir Belediyesi nereye şikayet edilir?
Çözüm Merkezi Alo153. Bu uygulamayı çalıştırmak için JavaScript’i etkinleştirmeniz gerekir. İstanbul Seni uygulaması ile talep ve sorularınızı Çözüm Merkezi’ne kolayca iletebilir ve canlı destek aracılığıyla temsilcilerimize anında ulaşabilirsiniz.
Cimerde hangi kurumlar var?
CIMER sistemi kapsamındaki kurumlar genel olarak şunlardır: Merkez Cumhurbaşkanlığı Teşkilatı, Cumhurbaşkanlığı Ofisleri, Kurullar ve Bağlı Başkanlıklar, Bakanlıklar, Valilikler, Kaymakamlıklar, Üniversiteler, Bağlı, İlgili ve İlişkili Kurum ve Kuruluşlar (Büyükşehir, İl ve İlçe Belediyeleri). Daha fazla makale. 7 Ekim 2024
Otobüsler nereye şikayet edilir?
2014 yılından bu yana faaliyette olan Alo 176 İletişim Merkezi’ne yurt dışından 0312 176 11 22 numaralı telefondan, www..tr web sitesinden ve mobil uygulamalardan 7/24 ulaşılabiliyor.
Cimere hangi şikayetler yazılır?
Cimer, vatandaşların ilgili kamu kurumlarında karşılaştıkları sorunlarla ilgili şikayet, istek ve önerilerini iletebilecekleri bir sistemdir. Cumhurbaşkanlığı bu sistemin tam merkezindedir. CİMER, “Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi” anlamına gelir.